marți, 4 iulie 2017

Mostre din viața în Germania (V)


Ca de obicei, una caldă, una rece. Încă n-am văzut câini cu covrigi înșirați pe coadă (musai calzi și cu susan, ei, covrigii), deci nu e vreun breaking news că nici în Germania nu funcționează toți și toate perfect. 

Începem cu aia caldă, ca să avem cu ce ne răcori ulterior.

1) Acum câteva săptămâni mă apelează un număr local. Răspund, circumspectă - mă gândeam c-or fi unii cu niscaiva sondaje de opinie pentru care n-am niciodată răbdare. De la casa de Asigurări de sănătate. Plănuim să plecăm anul ăsta în concediu? 
Hm, da, plănuim strașnic.
Unde?
Mă încrunt la telefon, de parcă mă putea vedea careva prin el. "Care e motivul pentru care mă întrebați așa ceva?"
La care duduia îmi explică faptul că, dacă plecăm în afara Europei, trebuie să încheiem o asigurare separată, care să acopere eventualele costuri la nevoie. Suma suplimentară e derizorie, asigurarea se poate încheia și online, totul foarte simplu și rapid.
Rămăsesem ca rața la fulger. Clar, telefonul a fost foarte binevenit, nu știu dacă altminteri mi-ar fi dat prin cap să mă ocup de asta. Mai presus de orice însă, găseam coincidența absolut frapantă. Niciodată n-am mai primit un asemenea telefon, de ce taman acuma când.... 
- O coincidență, zice tipa, sunăm aleatoriu, în perioada concediilor. 
Aleatoriu, hai? 🤔

2) După cum am mai bombănit și în precendentul articol cu "mostre", în urma incidentului din ianuarie mașina noastră trebuie revopsită local - pentru a doua oară - după ce neasemuit-de-inteligenții de la service au greșit nuanța. Am mai amânat, parțial pentru că ei ziceau că sunt aglomerați, parțial pentru că mi-era mie lene de tot demersul, bref - am dus-o ieri dimineață. Am avut o zi liberă, deci numa' bine.
- Când e gata?
- Păi când vă trebuie?
(Adică dacă ți-aș spune că-mi trebuie abia săptămâna viitoare, o ții până atunci în service?)
- Mâine dimineață.
- Bun, o facem astăzi, vă sun în jur de ora 16.
A sunat pe la două. Ca să ne spună că mașina nu va fi gata la timp fiindcă... ați ghicit, nu-i așa? "Furnizorul ne-a trimis culoarea greșită".
Am simțit că explodez, că-mi crapă capul, vă jur. Cum e posibil să se întâmple a doua oară același lucru?! Mașina e albă, frate, ALBĂ, nu verde-praz. Cică există 11 nuanțe de alb. Ei taci. Și de-aia ați sunat cu numai două ore înainte de termenul agreat pentru ridicarea mașinii?

Am fost azi la service, am primit de la ei o mașină pe care o folosesc până când va fi gata a noastră. Individul și-a exprimat speranța că astăzi primesc culoarea corectă. Ziua a trecut și nu, nu ne-a sunat. Trag concluzia că...

... de fapt nu mai trag nicio concluzie, c-apoi chiar că explodez!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu