luni, 26 decembrie 2016

Cum a fost de Crăciun


A trecut și Crăciunul ăsta, sau e pe cale de. Nu s-au petrecut miracole, dar din fericire n-a fost atât de rău pe cât mă temusem că va fi. 

Ajungând vineri la serviciu, am găsit la calculatorul meu un pachețel.


Am fost foarte plăcut surprinsă, de fapt de-a dreptul emoționată. ”Să nu-l deschizi decât mâine”, mi-a spus fata care mi-l dăruise și așa am făcut. Am găsit o cutiuță cu bomboane. Gestul m-a impresionat până-n adâncul sufletului.

A doua zi, pe drum, nu m-am plictisit deloc.


Bună și cremoasă prăjitura, mulțumitor de tare cafeaua. Având în vedere și cartea, mai c-aș fi  putut crede că mă aflu în Orient Express :))

Ajungând acasă la jupân, m-a întâmpinat brăduțul. 


(Între noi fie vorba, am fost impresionată de cât de bine i-a ieșit. Să nu-i spuneți că v-am zis).

Moș Crăciun trecuse pe acolo și mi-a lăsat niște cadouri despre care știa că mă vor bucura. Și-a avut dreptate.


Pe lângă CD-uri, am primit și o cremă de corp Chopard. Am mai găsit sub brad atât de multe dulciuri, încât vreo săptămână cred c-am să tot muncesc cu râvnă să le dau gata.

Altminteri - aseară un concert cu Zubin, transmis în direct de la Tel Aviv, în seara asta altul. Balsam pentru suflet, deși apăsarea și tristețea sunt tot acolo.

Sper că voi ați avut un Crăciun mai vesel decât al meu :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu Greta, eu nu te las sa fi trista. Ai dreptate muncesti enorm si cu mult stres. Lipseste mama si bunica. Dar ai Jupinul care te asteapta si iti indulceste tristetea. Din pacate fiecare om are tristetile lui si lipsurile sufletesti care nu se acopera si nici nu se repara. Dar se pot indulci. Spre exemplu eu am avut norocul sa fiu cu parintii aici in G. si sa fim aproape vecini atit de aproape locuim (tata a murit acum 6 ani). Am si 2 copii "mari", dar n-am "Jupin". Nici mie nu-mi stralucesc ochii de craciun, dar trece incetisor in liniste si pace. Craciun fericit Greta! cu drag Livia

Greta spunea...

Mulțumesc, Livia, draga mea. Așa o căldură am simțit în interior când am citit că nu mă lași să fiu tristă... Mi-ai adus un zâmbet pe față și-n suflet și pentru asta îți sunt recunoscătoare. Sper că ai avut un Crăciun frumos :) Te îmbrățișez.