luni, 11 ianuarie 2016

Cum a chelit Barbie la Globurile de Aur 2016


Cred că a devenit un obicei: cum are loc un eveniment glamour, de-ăla unde covorul roșu e la mare preț și divele se macerează în formol pentru a arăta ravisant (sarcasm, pliz :D), cum apar și eu. Că, vorba aia, eu mai lipseam :)) Cu priviri admirative sau cu foarfeca, după caz. 

La ediția de anul acesta a Globurilor de Aur am și avut ce admira, dar și cumătra foarfecă a clămpănit neobosită. Păi ia luați de vă uitați și voi (opțional, vă pot împrumuta foarfeca, dacă avem opinii și gusturi comune :)) ).

Admirație și chapeau bas pentru:

Jennifer Lopez

De multe ori a dat chix, în ținute total nepotrivite sau alegând coafuri care pur și simplu ruinau tot aspectul. Nu și de data asta. 


Personal, mi se pare una dintre cele mai reușite ținute ale ei, sub toate aspectele. Modelul rochiei, culoarea îndrăzneață, atitudinea corespunzătoare, coafura, accesoriile, rujul... Da! Excelent, cred că la un eventual clasament ar prinde cu siguranță podiumul.

Helen Mirren

Nu știu cum reușește (sau cum NU reușesc altele, că pentru ea pare să fie foarte simplu), dar nu-mi amintesc despre Helen Mirren să fi dat greș vreodată în alegerea toaletelor pentru ocazii festive.


Mda, ce să zic.... Nu m-aș supăra defel să arăt așa la 71 de ani. Vrabia Mihai Viteazu'... Printre altele, îmi place la ea că întotdeauna găsește modalitatea ideală de a-și acoperi brațele (care, ce-i drept.... după o anumită vârstă nu se mai recomandă să fie expuse).

Jennifer Lawrence

Am inclus-o în lista de ”așa da” cam cu dinții strânși, de-aia am și lăsat-o la urmă. Nu pot spune că-mi displace, dar nici că-mi place.


Culoarea, da. Coafura și machiajul, da. Însă modelul rochiei, ba. Zici că și-a tras un soi de bustieră cu trei numere mai mare peste cap. Sau cel puțin așa mi se pare mie, topul fiind în mod evident mai larg. În fine, poate oi fi prea cârcotașă. 
Mai taci, foarfeco, îți vine rândul uite-acu'.

Clanț-clanț, zice foarfeca, aprigă:

Cate Blanchett


Primul gând când am văzut poza a fost ”văleu, a chelit-o pe Barbie”. Păi nu? Ziceți și voi, ce-i cu franjurile alea rozzzz de la poale, care par să fie smocuri din pletele antemenționatei păpuși? Asta ca să nu mai zic de top (Barbie bag seama c-a rămas și fără așternut de pat). Epic fail, din punctul meu de vedere.

Heidi Klum

A telefonat Președinta Sindicatului Cocorilor de la Hollywood să depună o reclamație. S-au furat toate paiele necesare pentru construcția de cuiburi.


Dacă mă uit mai bine, cred c-a telefonat și Directorul Asociației Porcilor Țepoși (și era foarte revoltat, să știți). Now seriously: ce-i cu toate ațele alea care se preling de pe rochia ei? O fi rămas atelierul Marchesa fără material și i-au încropit ceva din resturi?

Kirsten Dunst

Cea mai recentă molimă în materie de fashion hollywood-ian pare să fie decolteul până la buric.



Ața aia de pe clavicule e clasica nucă-n perete (sau în decolteu, mă rog). Mbine, poate că are un schepsis, totuși: să țină bretelele la locul lor, pe umeri. La cât de puțin material e-n partea de sus, mult nu mai lipsea ca s-o vedem în toată splendoarea-i nudă.

Kate Winslet

N-a greșit grav, precum unele dintre colegele ei pe care tocmai le-am forfecat, dar nici din cale-afară de inspirată n-a fost.


Bine, aici sunt foarte subiectivă: nu-mi place deloc stilul ăla de decolteu. Mă duce cu gândul fix la cuvântul ”gât legău”, cum se mai spune cravatei în vorbirea neaoșă. 

Alicia Vikander

Asta o fi crezut că vine să dea probe pentru rolul unei prea cucernice măicuțe neprihănite? 


E foarte dificilă și înșeătoare culoarea albă (iote, nici nu trebuie să fiu designer sau star la Hollywood ca să știu chestia asta). Se impune o croială cu totul aparte pentru a scoate în evidență o astfel de ținută. Or, rochia Aliciei Vikander pare scoasă din cufărul străbunicii. Al străbunicii mamei ei, dacă stau să mă gândesc bine. Banal, n-are niciun chelcășoz, plictisitooor. 

Nici aplauze, nici foarfecă

Nu m-am putut hotărî unde s-o încadrez pe Julianne Moore. 


Culoarea și modelul îmi plac. Dar e mult prea sclipicioasă rochia, cred că și blitz-ul aparatelor de fotografiat a declarat grevă. 
PS: am mărit imaginea și-abia acuma am văzut inelul turcoaz.  Uite-așa faci chisăliță o toaletă altminteri nu tocmai rea. 

Ok, am melițat destul, cârcotașă incurabilă ce sunt. Hai cu Oscarurile, să vedem ce forfecăm și pe-acolo :D

4 comentarii:

Elena spunea...

Eu ador rochia purtata de Viola Davis
Restul nu ma intereseaza ;))))

Anonim spunea...

Chisalitaaa ce pofta imi e :)))
revenind, Helen Mirren e jos palaria mereu. Da imi place si Jennifer Lopez, dar prea vrea sa fie sexy zeita mereu. Imi vine sa ii zic "relax muiere!".
Iar Kate Winslet, parca poarta aceasi culoare sau model la rochie in ultima vreme. Imi place de ea tare, cum arata, dar as fi vrut-o mai indrazneata :) azi sunt carcotasa :))
Cris

Greta spunea...

Am căutat-o pe Viola Davis, e drăguță rochia de anul ăsta, dar cea de anul trecut (roșie) mi se pare extraordinară :)

Greta spunea...

Nici nu m-am gândit la chisăliță ca mâncare, acum mi-a venit și mie pofta :))
Mă gândeam că n-am văzut nicio poză cu Meryl Streep, imposibil să nu fi fost prezentă, doar că eu n-am găsit niciuna.