miercuri, 6 mai 2015

Poze de profil degeaba


Contemplând ca de obicei ce şi de ce mai pune lumea pe Facebook, constat că încep să mă enervez. Şi asta nu din cauza conţinutului, pentru că am fost destul de selectivă cu "prietenii" şi, în general, se postează lucruri interesante. Dar în lista mea se regăsesc şi câţiva pe care i-am adăugat numai pentru că noblesse oblige, iar pe lângă asta, ca urmare a ticker-ului din dreapta homepage-ului care mă anunţă cine-a mai zis unde, ajung să văd profile foarte diverse şi foarte.... pestriţe. Unele dintre ele, cu poze care mă intrigă şi mă irită.

În ordinea în care-mi aduc aminte (sau în funcţie de cât de tare mă enervează), iată o clasificare a pozelor de profil care mie nu-mi plac deloc (conceptual vorbind) şi al căror rost nu-l văd.

- pozele cu picioare. Mai exact, cu degetele de la picioare. Beats me dacă înţeleg de ce şi-ar pune cineva picioarele la profil. Ok, cu pedichiură acceptabilă şi date cu ojă, dar totuşi... sunt doar nişte falange. De ce să le pui la poza de profil? Asta te reprezintă pe tine cel mai bine? (Ok, eu nu pricep nici de ce şi-ar poza careva labele picioarelor, dar de gustibus nu discutăm).

- pozele de la nuntă, dacă a trecut mai mult de jumătate de an de la eveniment. Băi frate, deci există persoane care s-au măritat acum trei-patru ani, dar care lunar (dacă nu mai des) schimbă poza de profil, alternând pozele cu ele mirese. Mereu alte poze, dar cu acelaşi subiect. Sigur, nunta este un eveniment important pentru oricine şi înţeleg prea bine fascinaţia rochiei de mireasă, doar am fost şi eu pe-acolo :D Dar asta este o etapă, viaţa continuă apoi şi nu poţi să "mireseşti" ani în şir, doar în amintirea unei zile. Adică poţi, dar e cam trist dacă pe tine doar rochia aia te defineşte de atâta vreme. 

- pozele în care te strâmbi. Puteţi spune că-mi lipseşte simţul umorului, dar de ce-ai considera reprezentativă o poză în care te scălâmbăi? Dacă ţii musai, du-te la un desenator bun şi fă-ţi o caricatură mişto, aia e totul altceva.

- poze ale unor celebrităţi. N-o să te creadă nimeni că eşti Kim Kardashian sau Messi numai pentru că ţi-ai pus poza lor la profil, să ştii.

Nu-i înţeleg pe oamenii ăştia, serios. Şi acum, pentru că tot am cârcotit, să v-arăt poza mea de profil. Nu mai e chiar actuală (sunt mai veche cu aproape 3 ani :D) şi nici nu mai am aceeaşi culoare de păr, dar îmi place şi nu cred că o voi schimba prea curând.


Am mai avut unele în care purtam măşti veneţiene, o poză cu o girafă, când n-am intuit răspunsul la o ghicitoare care a circulat pe Facebook (explicaţia mai detaliată, aici), precum şi vreo două fotografii tip paşaport - de fapt, erau pentru aplicaţiile la job-uri sau pentru cardul de sănătate), făcute la un studio din oraş, cu lumină propice şi retuşate în Photoshop :D

PS: da' să ştiţi că poza de mai sus nu e prelucrată. Ce tinerică eram, o tempora... :))

4 comentarii:

Anonim spunea...

Io ma fac semi-vinovata de primele 2... picioarele au fost ale fi-mii, ca in rest nu vreau sa pun poze cu ea pe FB. Si alea de mireasa, am pus de vreo doua ori, pana am inceput sa gandesc ca tine - hai ca nunta fuse acum un an juma, mai am salvare. (Doamne m-as mai marita cu barbatu de vreo 2 ori ca sa mai port rochia aia :))) )
eu nu prea inteleg pozele in costum de baie sau cu cracii intregi eventual vazandu-se bikinii intre. Sau excesul de selfies.
Place poza ta, iar forma buzelor tale chiar e misto.
Cris

thea spunea...

E faina si expresiva poza ta de profil :).
Eu sunt destul de zgarcita cu facebook-ul, nu pun prea des poze si nici nu prea dau cu gandurile p-acolo :). Si poza mea de profil e cam veche, tot acum vreo 3 ani facuta - cred ca ar trebui sa fac ceva in sensul asta. Poza aia inca imi place ca eram tunsa kinky :)

Greta spunea...

Ah, Cris, dar picioruşele de copil sunt altceva! Sunt atââât de delicioase, de drăgălaşe, inspiră numai zâmbet şi sentimente pozitive :) Ca să vezi, nici nu mă gândisem la ele... Asta pentru că nici n-am văzut poze cu ele, ci doar cu picioare de adult.
Cât despre rochie, oh, ce bine te înţeleg :)) O zi şi-o noapte de purtat n-au fost de-ajuns, atât de bine m-am simţit în ea şi-atât de dragă mi-e...

Greta spunea...

Eu sunt prezentă intensiv pe Facebook, recunosc. Am limbariţă virtuală, cum s-ar zice :))) Poate de unde offline sunt destul de retrasă...