duminică, 8 februarie 2015

Cinci bărbaţi atrăgători (Blog Challenge 12)


Cea de a douăsprezecea temă din leapşa-foileton mi se pare una dintre cele mai frumoase de până acum; trebuie să enumăr cinci bărbaţi pe care-i găsesc atrăgători ;)) Lăsându-l la o parte pe jupânul legitim, iată cum arată Top 5 în viziunea mea. 

Zubin Mehta

Nu cred că sunteţi prea surprinşi, nu-i aşa? :) Îl consider un bărbat frumos şi deosebit de expresiv, şi asta nu doar din punct de vedere fizic; bunătatea, dragostea de oameni şi nobleţea sufletească i se citesc în ochi şi-i adaugă un plus de farmec. 


 Gabriel Macht

Nu auzisem de el până la apariţia serialului "Suits", dar în umila-mi opinie, dumnealui ar trebui ocrotit într-o rezervaţie, ca un monument al naturii (ce e :D).


Pierce Brosnan

Despre el se poate spune că este una dintre cele mai vechi pasiuni ale mele; l-am descoperit la 16 ani, în publicaţia săptămânală "Blitz Magazin" (îşi mai aminteşte cineva de asta?) şi timp de câţiva ani am colecţionat fotografii şi articole. Îmi place şi acum, dar mai degrabă dintr-un soi de nostalgie a adolescenţei.


Am văzut majoritatea filmelor în care a jucat şi, cu toate că nu-l consider un actor de geniu, din punctul meu de vedere e cel mai autentic James Bond dintre toţi cei care au jucat acest rol. 

George Clooney

Arată mai bine acum, la peste 50 de ani, decât în tinereţe şi-l găsesc foarte şarmant. Eu şi încă vreo câteva (zeci de) milioane de femei, presupun.


Dincolo de asta, admir implicarea lui în cauzele umanitare şi filmele cu mesaj pe care le-a făcut (cum ar fi "Syriana").

Marlon Brando

Sincer acum. Dacă aţi văzut "Un tramvai numit dorinţă", aţi reţinut şi altceva din film, în afară de felul în care arăta Brando în tinereţe şi-n tricou mulat?


Dacă da, tot respectul meu - daţi dovadă de mult mai multă profunzime în comparaţie cu mine. Eu, drept să spun, de câte ori mă gândesc la filmul ăsta, numai imaginea de mai sus îmi vine-n cap :))

Foarte mult mi-a plăcut tema asta, chiar a fost una dintre cele mai agreabile de până acum. Aproape am uitat că mâine e luni :))
Voi pe cine aţi include într-un eventual top?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Benedict Cumberbatch. Enough said. :D
Rox

Greta spunea...

Hehe, l-am văzut în "Sherlock Holmes". Face cât cinci, să-nţeleg ;))