joi, 27 noiembrie 2014

These are a few of my favourite things :)


Săptămâna asta am liber (ceva rest de concediu) şi-mi petrec cea mai mare parte a timpului fie cu laptopul în braţe, fie cu o carte. Cartea este "Agatha Christie’s Secret Notebooks", care de mult aşteaptă să fie citită şi căreia abia acum i-a venit rândul; este o lectură absolut captivantă, mai c-aş spune că stimulează amorţita-mi muză. 
Pe laptop tocmai am terminat de citit piesa de teatru "Cursa de şoareci", de Agatha Christie, care inexplicabil îmi scăpase până acum. O scriere foarte agreabilă, de numai 52 de pagini şi cu un deznodământ surprinzător, dar pe care îl intuisem înainte de-a fi ajuns la jumătate. După câte intrigi poliţiste am citit, era şi cazul :D Să mă pup pe frunte de detectivă ce sunt :))

Şi uite-aşa, stând eu comod în vârf de pat şi citind, am reflectat că ăsta e unul dintre cele mai frumoase moduri de a mă relaxa. Şi mi-a venit să ascult melodia "These are a few of my favourite things" de pe coloana sonoră a filmului "Sunetul muzicii". Iar de la asta până la o listă proprie de "favourites" n-a mai fost decât un pas :)

- Lectura (quelle surpriz). Din păcate, am citit tot mai puţin în ultima vreme, dar în acelaşi timp simt câteodată cum mă cuprinde o febră a lecturii, o dorinţă nestăpânită de a citi cât mai mult (dacă se poate, dintr-odată) şi din domenii cât mai diverse. Sper să-mi regăsesc pe deplin plăcerea de odinioară a cititului; adevărată e vorba care spune că omul care citeşte trăieşte o mie de vieţi :)

- Muzica. Din nou, quelle surpriz, după ce v-am împuiat de-atâtea ori capul ;)) Iubesc muzica clasică şi mi-e drag Zubin mai mult decât oricare alt artist. Dincolo de asta însă, ascult cu plăcere multe altele, pe care le-am trecut în revistă într-un articol despre muzica mainstream (sau mă rog, în ceea ce-ar fi trebuit să fie un articol despre muzica mainstream, doar că la mine n-a prea fost :D).
Vorbind despre asta şi pentru că tot am menţionat "Sunetul muzicii", uitaţi o melodie pe care o mai behăi când m-apucă zelul. Nu încercaţi să vă imaginaţi cum sună la mine, probabil capra o imit cel mai convingător :D



- Periplurile prin librării şi anticariate, dar şi prin magazinele de bijuterii, unde cea mai mare atenţie o acord cerceilor şi inelelor. Brăţări port foarte rar, iar medalioane sau coliere, şi mai rar.  Chiar îmi adaptez de multe ori ţinuta astfel încât să nu fie nevoie de acestea din urmă.

- Plimbările pe străduţe în oraşe necunoscute şi, de asemenea, pe malul mării.

- Ciocolata albă (de fapt orice-cu-ciocolată albă) şi bezelele.

- Serialele, dar şi marile filme clasice. Un Top 3 al serialelor ar fi alcătuit din "Breaking Bad", "Suits" şi "Dr. House", în timp ce un top al filmelor ar arăta în acest moment aşa: "Amadeus", trilogia "Godfather" şi... take a guess... exact, "Sunetul muzicii" :))

- Să conduc dimineaţa la 5, pe străzile în mare parte pustii, ascultând Beethoven la cele opt boxe ale maşinii.

- Dansatul de una singură în faţa oglinzii (e la fel de periculos să vă imaginaţi asta ca şi pe mine cântând :D).

- Cafeaua băută dimineaţa în pat.

- Discuţiile cu jupânul, eventual acompaniate de un demisec.

- Colecţia mea Zubin Mehta, pe care o îmbogăţesc constant.

- Baia în spumă (chiar aşa, uite-o chestie pe care n-am mai făcut-o demult...).

- Al Pacino şi Meryl Streep.

- Furtunile, condiţia fiind să le ascult stând în pat, pe întuneric.

- Călătoriile.

Şi mai sunt cu siguranţă multe altele, dar acestea îmi vin în minte la o primă strigare şi-ar fi timpul să apăs pe "publicaţi", că pritocesc postarea asta de mai bine de-un ceas :)) La urma-urmei, o spune însuşi titlul: "a few of..." :)

2 comentarii:

thea spunea...

Lectura e si pentru ine cel mai mare hobby; citesc mult si uneori de-a valma, incep mai multe carti pe care le am in locuri diferite ale casei :).
Vacantele trepidante - alta pasiune. De obicei ne stabilim cartierul general intr-un loc si in fiecare zi vizitam un alt loc.
De ultim ora la mine: dansul; organizat, la scoala de dans. Mi-e tare draga ziua de joi, cand merg la curs :)

Greta spunea...

Wow, ce frumos sună cursul de dans :) Mi-ar plăcea şi mie, dar când mă gândesc ce obosită sunt de regulă după-amiaza, hmm...