duminică, 30 noiembrie 2014

Şi, ce-aţi visat azi-noapte?


Toate cele bune, Andreilor şi Andreelor, să fiţi sănătoşi, voioşi, să vă împliniţi visele şi să încercaţi mereu să atingeţi Luna. Cel mai probabil nu veţi reuşi, dar aproape sigur veţi ajunge la stele :)

Schimbând macazul, ce-aţi visat azi-noapte? Sau aţi visat ceva? Pe cineva? Cumva? Nu-i vorbă, cele mai interesate de eventualele vise de noaptea trecută sunt fetele necăsătorite. Experienţa mea cu visele "programate" de Sf. Andrei v-am povestit-o acum un an. Nu se poate spune că n-am fost conştiincioasă în tinereţile mele, dar nici că mi-aş fi ostoit mai devreme curiozitatea :)) 


Cu toate că nu-mi mai pun demult busuioc sub pernă, tot sunt curioasă de visele din ajunul acestei zile. De cele mai multe ori însă, fie nu visez nimic, fie lucruri fără noimă. Anul trecut, de pildă, a fost interesant: am visat-o pe Regina Marii Britanii. Nu mai ştiu ce făceam cu Majestatea Sa, fapt e că nu s-a petrecut nimic în cursul acestui an care să poată fi legat de acest vis. Iar azi-noapte am visat o mulţime de oameni, inclusiv nişte colegi de serviciu şi pe Musiu Şarl himself. Meh. Şi nici măcar nu mai ştiu ce treabă avea omul în visele mele.

Mno, whatever. E vineri mâine, nu-i aşa?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Multumim, astazi este ziua de nastere si onomastica junioarei, ce repede au trecut anii, teribil...
O fi ceva cu visele si curtea regala a Marii Britanii, acum trei ani am visat ca eram maritata cu Printul Charles...imi povestea despre bonele lui (in perioada aia incepuse pustiul gradinita dar totusi...Printul Charles??)
Aveam vreo 19 ani cand am inghitit cu chiu cu vai continutul unei lingurite cu sare (!!!) si apoi m-am culcat fara sa mananc, vorbesc sau sa beau apa.Ce-am visat: cunosteam un tip care avea o sora mai mica, tipul statea cu spatele si canta la pian.Sotul meu are o sora mai mica dar nici o legatura cu pianul.Cred ca trebuia sa deduc doar ca ce-i al meu e pe pian?
In sfarsit...
Maine sarbatorim 1 Decembrie prin munca!
Te imbratisez,
Carmen

Narcisa - Maria spunea...

Nu-mi aduc aminte să fi visat ceva.

Greta spunea...

Cu întârziere de o zi, la mulţi ani frumoşi fetei, Carmen! :) Să fie sănătoasă şi norocoasă, iar Dumnezeu să o ocrotească întotdeauna :)

Şi zi aşa, Prinţul Charles? :)) Lasă că nu-i rău, eu m-am ales cu bătrâna doamnă :))

Altminteri, am sărbătorit 1 Decembrie de mi-au mers fulgii, nu alta :)) E foarte mult de muncă la noi în perioada asta, ca mai totdeauna de Sărbători, şi umblăm capii de colo-colo, în încercarea de a le da pe toate la linie :))

Te îmbrăţişez şi eu, din tot sufletul :)

Greta spunea...

Nu trebuie neapărat... poate anul viitor :)