miercuri, 9 ianuarie 2013

Cum ajung unii la scrisorile de sertar (V)



Cu toate că n-au trecut decât trei luni de la ultimul articol pe tema celor care ajung pe blog în urma unor năstrușnice căutări pe Google, s-a adunat surprinzător de mult material. Fără de margini le este creativitatea unora, după cum rezultă din exemplele de mai jos.... :D

- am citit un veac de singurătate și am trecut - ce zici c-ai trecut, fecior? Prutul, cumva? Cam târziu. Antonescu a dat ordinu' în 1941. Ce-ai păzit în ultimii 72 de ani? Ah, da, citeai.

- Eisenach e acasă Bach - ai putea să-i dai un telefon, nu se face să te prezinți neanunțat la om acasă.  Deși nu știu ce mă face să cred că nu mai are telefon demult :P

- indicator rutier pentru mină - de care mină? Cumva de-alea de care povestește Sven Hassel? Dacă da, ce-ar trebui să scrie pe-un astfel de indicator?  ''Pericol de împrăștiat membrele în aer''? 

- de ce s-a lăsat de băutură jack torrance din shining - luase obiceiul de a-și fugări nevasta și copchilu' cu un topor și s-a gândit că suma viciilor trebuie să rămână constantă :D

- merylalthlupuii - emoticon cu o sprânceană ridicată. Nu știu ce-ai fumat, da' să nu ieși pe stradă neînsoțit.

- rezumat scaunul stomatologic - asta e simplu: ''deschideți mai larg''. Dentistul meu mai are obiceiul să mă invite să mă relaxez. Oh well. Vedea-l-aș pe el relaxându-se în timp ce are gura plină de fiare și i se forează în maxilare. 

- descântec de zgaibă - ha! Vechea mea cunoștință, Frau Zgaibă, ar fi extrem de mândră. Și probabil ar considera că și-a luat o revanșă zdrobitoare în fața administratorului. Ce, a mai pomenit careva de ''descântec de administrator''?

- cu ce trebuie să ne aprovizionăm de 21 decembrie - nu trebuie decât să aveți toate mințile la locul lor, țiglele pe casă și butoiului să nu-i lipsească vreo doagă la inventar.

- vreau să fiu ca harvey specter - nici nu vrei mult. Mă rog, poți începe prin a urma facultatea de Drept la Harvard. Nu e sigur că te va face să arăți în halul ăsta :P și nici că vei ajunge Senior Partner într-o firmă de pe Wall Street, dar nici foarte prost n-ai cum s-o dai. Mult noroc în demersul tău îți doresc pe-această cale. 

- dacă extratereștrii sunt printre noi - mai încape vorbă? Bineînțeles că sunt. Uită-te în jur.... suntem înconjurați. Peste tot sunt extratereștri. Incognito, desigur.  Chiar așa. Nu ți se pare că polonicul se uită cam ciudat la tine?

Niciun comentariu: