luni, 27 februarie 2012

Oare la ce se gandeste Meryl Streep?


Prima data mi-am pus intrebarea asta cand am aflat ca a fost nominalizata la Oscar pentru cea de-a 17-a oara si a doua oara azi-dimineata, cand am dat buzna pe site-urile de stiri si am cascat (la propriu) ochii, vazand ceea ce nimeni, nici chiar ea, nu credea ca se va intampla: a castigat cel de-al treilea premiu Oscar.

Efectiv, mi se pare de domeniul fantasticului. A depasit orice record in materie si a demolat ideile preconcepute ale Academiei Americane de Film, care nu i-a acordat premiul cu numeroase alte ocazii pentru a evita, dupa Jack Nicholson, inca un exemplu de asemenea anvergura. Ar fi meritat de inca multe alte ori sa castige, iar cunoscatorii au afirmat ca acesta a fost unicul motiv pentru care n-a castigat. Din categoria "sa mai lasam si pe altii". Dar acum cred c-a fost, pur si simplu, nu doar cea mai buna. Ci inspaimantator de buna. De netrecut cu vederea. 

Ce-o fi in sufletul ei, oare? Reactia de pe scena a fost atat de autentica, atat de onesta, atat de induiosatoare.... Nu se astepta sa castige. Pentru ea, seara trecuta nu se anticipa a fi decat INCA o nominalizare la Oscar, din cele aproape 20.  "What?! No!", a exclamat ea cand si-a auzit numele.  "Cu siguranta, e ultima oara cand ma aflu pe aceasta scena", a mentionat in timpul discursului, si probabil ca asa este. Dar nu pentru ca nu va mai merita, sunt toate sansele sa faca macar inca un rol demn de: "... and the Oscar goes to...". 

Este colosala, este gigantica si epitetele ar putea continua. Mi-as dori din tot sufletul sa stiu cum e femeia asta in viata de zi cu zi.  Totul din ea indica autenticitate, suflet, inteligenta peste medie, caldura. Genul de persoana care imbogateste pe oricine are privilegiul de-a o cunoaste.

Pe langa asta, recunosc, un dracusor din mine se intreaba: cum o fi sa fii insurat cu femeia care, in opinia majoritatii criticilor de film, e cea mai buna actrita in viata la ora actuala? Cum se construieste o relatie de cuplu cu un asemenea om?

2 comentarii:

Cami spunea...

Si mie imi place mult de tot de ea.
Eu cred ca e un om normal in viata ei particulara. hbar n-am dacaare copii si nepoti, dar eu o vad inconjurata de o familie frumoasa.

Greta spunea...

@Cami, are 4 copii (3 fete si-un baiat) si e maritata de 30 de ani cu acelasi barbat.... ceea ce e o chestiune deosebita oriunde in lume, dar la Hollywood tinde sa devina un record :))