miercuri, 3 august 2011

Trilema


Una dintre functionarele din birou ("de sus", cum le zicem noi, mai mult sau mai putin sarcastic, noi fiind in depozit, adica "aia de jos") ma tot freaca de luni cu o problema care NU tine de competenta si/ sau atributiile mele. Chestiune pe care ea NU o intelege. Azi l-am intrebat pe colegul care-i tine locul sefului cand nu poate veni (sa nu uit sa va zic ceva si de el, de sef adica) ce fac daca maine ma suna aia DIN NOU, sa ma intrebe DIN NOU despre aceeasi problema.

Dupa o scurta dezbatere - cu el si cu ai mei colegi din schimbul 2 - mi s-au propus urmatoarele 3 variante:
1) "Ii spui sa ma sune pe mine", zise colegul loctiitor.
2) "Ii spui ca e o vaca proasta", sugera altcineva.
3) "Nu raspunzi la telefon daca-i vezi numarul pe display, ca de coborat aici nu coboara", veni a treia idee.

Acum stau si cuget care dintre antementionatele solutii e cea mai fiabila :D  Voi ce-ati face?

Ziceam ca va spun de sefu'. Zilele astea a venit la serviciu ca de obicei si pare sa fie bine dispus. Ma rog, azi n-a aparut, dar sper ca asta n-are de-a face cu problemele lui. Si mai sper ca a trecut de ce-a fost mai rau. I-am povestit ieri dimineata despre faptul ca am pocnit masina, intrucat pana o reparam vin impreuna cu un coleg si, din motive de tren (cu care ajung la 7 kilometri distanta de firma, kilometri care la ora aia nu pot fi parcursi decat cu masina), e posibil sa intarziem cateva minute dimineata. 

A fost mult mai empatic si mai intelegator decat ma asteptam. Eu ii dadeam inainte cu "s-ar putea sa ajungem un pic mai tarziu", el dadea din mana agasat. "Lasa asta. Cum te simti tu? Esti ok? Sigur? Poti sa lucrezi? Sa-mi spui daca simti ceva in neregula, daca te doare capul sau spatele, sa nu stai asa". Eu am continuat sa-i explic ca, daca e nevoie, pot aduce o adeverinta de la service care sa ateste ca masina e in reparatii si de-aia ajung mai tarziu. Iar a dat din mana. "Nu-i nevoie, am incredere".

Poate nu-i mare lucru. Dar pe fondul starii mele de ieri, care era de la foarte rau in sus, reactia lui m-a uns la suflet.

Altminteri, sunt mai bine. Ma gandesc insa cu teama la momentul cand voi conduce din nou. Dar, cu Dumnezeu inainte.

Later Edit (pe 4 august): functionara cea bataioasa n-a mai sunat deloc azi. Dar cred ca daca ar fi fost cazul, as fi aplicat metoda numarul 1. Iar dupa ce m-as fi asigurat ca am inchis telefonul, as fi aplicat metoda numarul 2. Apasat si de mai multe ori :D

Niciun comentariu: