miercuri, 28 iulie 2010

Eu mai lipseam...

... in fauna blogeristica.

La categoria "cine sunt, ce vreau, cum, cand si mai ales de ce", o parte dintre raspunsuri se regasesc la sectiunea "Profil". Nu toate, bineinteles... nu de alta, dar nici eu nu am toate raspunsurile si nici macar nu sunt in masura sa spun ca am pus toate intrebarile.
Este unul dintre motivele pentru care, dupa foarte multe ezitari, am hotarat sa-mi fac publice o parte din ganduri, sentimente, amintiri, idei, pitici pe creier, spaime, vise, cosmaruri, trairi, nostalgii...

Intotdeauna mi-am dorit sa scriu pentru altii. Am si facut-o, ani de zile si de foarte multe ori cu un entuziasm pe care nu l-am mai regasit in nicio alta activitate. Si o voi mai face, sper. Dar niciunul dintre sutele de texte publicate nu a fost exclusiv pentru cititori sau pentru mine. A fost pentru noi, pentru toti. Imi place sa cred ca multora le-a placut sa citeasca macar la fel de mult pe cat mi-a placut mie sa scriu.

Ceea ce mi-as dori sa se intample si aici, in acest mic ungher virtual unde m-am aciuat.

5 comentarii:

Carmen spunea...

Ai facut-o, finally!
Sa ai bafta , dragalaso!
Si nu uita, I'm watching you, muahahaha

Greta spunea...

Bun sau rau, cum o fi (ramane de vazut) - blogul asta iti datoreaza si tie faptul ca exista. Si sper sa fii mereu cu mine si cu el, sa ma tragi de maneca daca o fi cazul (si-o sa fie, mai devreme sau mai tarziu) si sa ma inspiri, cum deja ai facut-o :)

Carmen spunea...

M-ai facut praf!
Sunt o sentimentala, stiu... am un chef nebun sa te citesc, asa ca nu pierde vremea, presteaza cu talent sa am ce citi la cafea.
Presimt ca o sa iubesc locul asta foarte mult, ca deja mi-e drag de el! Te pup si te imbratisez mult

Cris spunea...

Eu sunt o holograma :D Care iti ureaza succes, si iti spune doar atat: ERA SI TIMPUL. Chiar ai ce iti trebuie pentru a scrie. :)

Abia astept sa lecturez complet. La noapte. :*

Greta spunea...

My beloved hologram, ma bucur sa te "am" si aici :)